“Je zingt met je hele lichaam, niet alleen met je keel. Ongemerkt ben je heel actief als je zingt, en dat heeft een enorm heilzaam effect. Is ook wetenschappelijk bewezen.”

Emile Engel, Dirigent WMK

4 mei Medewerking bij Dodenherdenking Martinuskerk

Medewerking bij Dodenherdenking Martinuskerk

Bekijk de volledige agenda

Vrienden van het WMK

Voel je je betrokken bij het Warnsvelds Mannenkoor? Wil je op de hoogte blijven en optredens bijwonen? En wil je ons ook financieel ondersteunen?

Meld je dan aan als Vriend of Donateur van het WMK.

Vriend

Als Vriend (*) doneer je jaarlijks €50 ter ondersteuning van koor.

We houden je op de hoogte van optredens en andere bijzonderheden. En je krijgt voor een concert twee kaarten met korting of gratis.

Donateur

Je kunt je ook als Donateur aanmelden. Dan geef je jaarlijks een af te spreken bedrag (bijvoorbeeld €20). Als donateur word je op de hoogte gehouden van van optredens en andere bijzonderheden.

Aanmelding

Stuur een email naar warnsveldsmannenkoor@gmail.com met je gegevens (naam, email, telefoonnummer). Wij nemen contact op om de aanmelding af te ronden.

(*) De Club van Honderd gaat op in de groep Vrienden van het WMK